پ ن پ




دهکده ی آرزوها

HoMe | eMaiL | Design | Profile

کامپیوترم یه ویروس گرفته بود رفتم کلی پول آنتی ویروس اورجینال دادم بعد سه ساعت اسکن ویروسه رو پیدا کرده پیغام داده: آیا مطمئن هستید که می خواهید این ویروس را حذف کنید؟
پـَـَـ نــه پـَـَــــ می خوام ازش نگهداری کنم بزرگ بشه، بشه عصای دستم نور چشام

************************

رفتم فروشگاه میگم سیخ داری؟
میگه برا کباب؟
پ ن پ برا خاروندن دیافراگمم از تو دهنم می خوام

**********************
ساعت ١١ اومدم خونه مامانم میگه الان اومدی؟ میگم په نه په! ٢ساعت پیش اومدم الان تکرارش داره پخش میکنه

**********************

استاد: کی جواب این سوالو میدونه؟
من دستمو بردم بالا.
استاد: میخوای جواب بدی؟
من: پــــَ نه پــــَ میخوام ببینم باد از کدوم ور میاد

**********************

گفتم غم تو دارم..گفتا غمت سر آید…

گفتم په نه په می خوای یه عمری غم تو رو داشته باشم…

**********************

 

مگس اومده تو خونه رفتم حشره کش آوردم مامانم میگه میخوای بکشیش؟ پـَـَـ نــه پـَـَـ ،
میخوام بزنم زیر بغلش بوی عرق نده

**********************

 

رفتم داروخونه…میگم باند دارین؟میگه واسه زخم؟…پ نه پ…بانده فرودگاه حیاط خونمون خراب شده…بابام

 

همینجور داره با هواپیماش دوره خونه میچرخه.!!

 

**********************

با دوستم رفتیم خرید.برگشتیم دیدیم ماشینش نیست میگه: دزدیدنش میگم نه په خسته شده بود از بس منتظر ما وایساد. اس ام،اس داد گفت من میرم خودتون بیاین!

          ************************         


نظرات شما عزیزان:

دهکده ی شادی
ساعت10:31---20 تير 1391
خیلی باحال بودند

لطفاً تعداد مطالب را بیشتر کنید!!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





KIMI / دو شنبه 19 تير 1391برچسب:, /

Desiner: lady skin
ثبت دامنه